dimarts, de febrer 07, 2006

Quina alegria

Eh! m'enyoraveu, eh? Reines i reiets meus que me llegiu amb paciencia, es que estic de viatge i els teclats d'aquest lloc no tenen accents ni tantes altres coses... Perdoneu les faltes, doncs. Pero escric perque estic contenta. Viatjar sempre reconforta i carrega les bateries, es clar: pero es que he llegit el missatge de CC.OO. que ens diu que el DURSI i la UB es varen equivocar en aplicar-nos l'augment...

Que no us ho vaig dir jo que el vaig trobar poca cosa? Quina alegria tenir rao! Pero que no us fa sospitar que s'hagin equivocat en contra nostra i a favor d'ells?Ja ho diu tothom que som a la cua del Mon en I+D+I, si ni la comptabilitat funciona... Potser es que soc una malpensada, pero raons de queixar-nos sembla que en tenim, oi... o no?

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Bentornada!

I ja ens estranyava no llegir-te. Pel que contes, devies ser de viatge a un lloc estrany, sense accents ni coses nostres, com al desert on jo visc.

Pero, Esperanceta, lo de l'errada en les nomines no pot ser mes que una errada de les noves tecnologies de les que tot depen al mon modern! Perque no crec que fos alguna cosa feta "aposta". O si??

En fi, que be que s'hagi vist l'error i que es treballi per corergir-lo!

Salut!!

dijous, de febrer 09, 2006 3:55:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home