dilluns, de gener 30, 2006

Les costes del gener

Mireu quina hora és i encara no ha arribat! Estic molt nerviosa, com aquell anunci tan estúpid dels que no poden dormir pensant en els seus estalvis, que sempre ens posen entremig del telenotícies vespre -l'únic que puc veure, i a trossos. Però no ho estic de nerviosa pels meus estalvis, no, que no en tenc. És que porto tot el dia que penetro caixer automàtic rera caixer automàtic amb la meva llibreta d'estalvis, per veure si ens pagat aquesta nova nòmina que ens anuncien tan fabulosa. Doncs, encara no. Mireu quina hora és i encara no ha arribat.

Que no s'acabarà mai aquest mes de gener? Tot el que me vaig gastar pel Nadal ho estic pagant amb règim forçat... Ni el diari no me puc comprar ja, he de llegir les notícies a Internet... Quin mes de gener més difícil de pujar... Ja ho entenc ja allò de les costes del gener...

Però no patim més, demà s'acaba gener, tant sí com no; i demà hauran d'ingressar la nòmina, si no s'acaba el Món. Per feina que hagin tingut els de gestió acadèmica... Per tant, que tingueu totes i tots una bona setmana, un bon acabament de mes i un millor començament de l'altra. Au! un petó a totes i tots i que sigueu feliços... o no?

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

n'hi ha que cobram una miqueta abans i si, ens han pujat una misèria, no som rics, però som menys pobres...

dilluns, de gener 30, 2006 11:01:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home