dimarts, de març 06, 2007

estic viva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Què us pensaveu? que m'havia mort? Doncs, no, me sap greu, però estic viva, ben viva... vivita y coleando, com diuen en castellà.

I direu, i doncs a que es deu aquest llarg silenci? Mira tú, a que soc molt maldestre en els temes informàtics -i en tants d'altres!- i vaig voler actualitzar el blog i des d'aleshores no hi he pogut entrar més... I, ves per on, he trobat una vella amiga de la meva infantesa, que te un ordinador tan vell com nosaltres i no n'ha actualitzat mai cap programa... i aqui funciona. Hauré d'anar a casa de la meva amiga quan vulgui escriure alguna cosa, pobreta ella, no en te cap culpa, però...

Tantes de coses que volia escriure, sobre eutanàsia, sobre presons atenuades, sobre guerres i misèries... Però avui no, he tornat i aqui estic. Viva i amb els amics i amigues. Això sí que s'ho val... o no?

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Bentornada siguis, Esperanceta. Vivint sola, el teu llarg silenci ens tenia preocupats. Al menys ara sabem que una vella amiga tindrà cura de tu, encara que sigui de tant en tant. Cuida't molt i endavant!

dimecres, de març 07, 2007 3:21:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Oi tant que ens feies patir! Jo ja pensava el pitjor. Però per sort, veig que estàs bé. Ànims!!!

dimecres, de març 07, 2007 4:56:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Bentornada. I segueix escrivint molt, ara que has tornat! Records!!

diumenge, de març 11, 2007 10:12:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Uy, i jo que pensava que la beguda t'havia guanyat. A veure que ens expliques en propers posts.

dilluns, de març 19, 2007 11:03:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Viva???... 03.04.07

dimarts, d’abril 03, 2007 12:49:00 p. m.  
Blogger ELS SUPERVIVENTS DEL TITÀNIC said...

Hola,
no se qui ets però en es google he escrit "estic cruixida" i m ha sortit es teu blog. Res, m' ha agradat. A veures si hi poses colque foto que açò sempre anima!
No m' he presentat. Som na Sandra de Ciutadella i l' únic que tenim en comú és el format que vas elegir pel teu blog i la del meu.
res, dia feixuc,
ànims i sort!!

dimarts, de setembre 23, 2008 8:34:00 p. m.  
Blogger ELS SUPERVIVENTS DEL TITÀNIC said...

perdonau per entrar en el blog sense permís però acab de descobrir un altre aspecte en comú. Jo també som mestra!!
jajaj i "estic cruixida" pq som a una escola on no hi ha cap llibre de text!! tot un repte!

dimarts, de setembre 23, 2008 8:38:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home