dilluns, de març 13, 2006

Ens cal biohistòria!

Vaig llegir diumenge la noticia -que crec que era una mica antiga ja- dels il·lustres historiadors de la UAB i de la UPF que no han rebut els projectes que havien sol·licitat al DURSI. He sabut també d'alguns dels més prestigiosos catedràtics de Lletres als quals la UB no ha concedit el complement de docència per no haver fet cursets de l'ICE-Les Heures...

Deu meu! No vull fer el comentari que mereixen aquestes coses; crec que es comenten soles. Al menys, però, deixeu-me mostrar la meva solidaritat amb els castigats per les administracions i burocràcies. I, ni que sigui per riure una miqueta, perquè no farien cas d'una meva intervenció anterior i presentàven un projecte de bio-història? Segur que haurien estat més valorats... o no?

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Quina por... , he provat de posar biohistoria al google i no m'ho vull creure. Resulta que això de la biohistòria ja existeix, i pel que sembla és una ciència en alça (des de la medicina, la biologia, i altres... fins i tot Foucault parlava de biohistòria!!!). Per tant, em sembla Esperanceta, que potser els teus il·lustres col·legues ja fan tard.

dimarts, de març 14, 2006 8:44:00 a. m.  
Blogger Esperanceta Trinquis said...

Cony! quina pena! provem de veure si hi ha també biopensament? I això ho podem fer a l'IDIBAPS? no sé si s'escriu així, vol dir privatització del Clínic i de la UB, en definitiva...

dimarts, de març 14, 2006 8:54:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Aquest vocabulari, Esperanceta...

dimarts, de març 14, 2006 10:50:00 a. m.  
Blogger Esperanceta Trinquis said...

ai, fillet meu! que una ja és grandeta i a la taverna s'aprenien aquestes coses... No te m'esvalotis per tan poca cosa, rei, però amb el que una ha d'aguantar me surten flestomies de tot tipus...

Me sap greu

dimarts, de març 14, 2006 10:34:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home