divendres, de juliol 28, 2006

parlo de l'UBweb, amb perdó

Ho sento, ja sé que no interessa a ningú, però jo sempre miro el nostre web i diverses vegades al dia...

I avui m'emprenyo i em poso trista, trista... S'ha mort En Biel Olivé. Era a punt a punt de jubilar-se i un infart li ha trencat el cor, per sempre... Me sap greu, i me fa ràbia; pobre Biel, no me n'he pogut despedir i ni podré anar al seu enterrament. Me sap molt de greu.

Quan va morir l'Emilio Vales vaig parlar amb un responsable de comunicació perquè creia que s'havien de posar notícies com aquesta al nostre web, al menys a les planes intranet. Me va dir que no, que l'intranet no era per això, que hi havia gent i familairs que no volien que se sabés. Doncs mira, jo trobo que està bé. Posen la mort d'En Biel i així puc assebentar-me'n i no he d'esperar a trobar La Vanguardia o a tornar el setembre... Veieu com està bé això d'informar d'aquestes novetats, per tristes que siguin? I ho dic a fi de bé, sense ànim de criticar ningú...

I per rematar-ho, estic tota encuriosida de quines seran les noticies que quedaran penjades tot el mes d'agost, durant les vacances del personal. Encara recordo quan la Lanau era gerenta durant més d'un mes; la notícia s'ho valia; encara ens en recordem tots de la seva gerència i dels seus efectes tan negatius... Doncs avui hi ha una foto del nostre rector, amb la degana del col·legi d'advocats, que és un primor, és tal qual ell, en un actitud que no pot ser més característica. Felicito al fotògraf que l'ha feta i al periodista que l'ha posada. Voto per a que aquesta foto quedi els trenta dies d'agost... esteu d'acord amb jo, o no?

9 Comments:

Anonymous Anònim said...

sí, humanitzem una mica el nostre entorn... tanta ciutat bio-no-sé-què... tants academicismes polítics... i els que hi som o hi érem cada dia també comptem, i prenem cafè junts, i aprovem o suspenem... i fem projectes... i anem a les biblioteques (hi van els que fan la web?).

estic dipersa, trinquis... però no m'en puc estar de dir coses com aquesta, i donar-te una abraçada electrònica per la mort d'un teu amic.

divendres, de juliol 28, 2006 5:24:00 p. m.  
Blogger Ferran Moreno said...

Els que fan el web ni sé si saben que hi ha una biblioteca..., Dietrich.

L'Oliver no el vaig conèixer, però una certa deixebla seva... aquesta anècdota millor explicar-la en la intimitat, que aquí a Internet tot se sap.

dilluns, de juliol 31, 2006 7:05:00 p. m.  
Blogger Ferran Moreno said...

El comentari está prou mal redactat com per donar lloc a malentesos: no vaig conèixer el professor Oliver, però sí una deixebla seva amb certa anomenada avui dia que un dia estava molt contenta per haver de substituir-lo. Ja en fa uns quants anys, però són coses que encara recordo.

dilluns, de juliol 31, 2006 7:08:00 p. m.  
Blogger Jutipiris said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

dilluns, de juliol 31, 2006 8:32:00 p. m.  
Blogger Jutipiris said...

esperanceta, quan un amic se'n va sempre dol. sí, està bé sa foto. dubitativa? per jo hi pot quedar tot s'estiu
UqP, que me pots contar s'anècdota a jo també?
dietrich, tu cuides es teu entorn humà i personal. cultiva'l també

dilluns, de juliol 31, 2006 8:34:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

gràcies jutipiris, com a mínim s'ha d'intentar! compensa molt cuidar la gent que estimes i que t'estima!

dimecres, d’agost 02, 2006 7:19:00 p. m.  
Blogger Esperanceta Trinquis said...

De gràcies n'he de donar a tots els que em llegiu i, encara més, als que escriviu, digueu el que digueu. Faltaria més que en aquests àmbits no poguessim dir lliurement el que sentim, encara que, de vegades, fins i tot nosaltres mateixos sabem que no tenim tota la raó. Però l'amistat que no ho és això? saber conviure amb els nostres defectes i els dels altres.

M'animeu a seguir escrivint i no només de la UB, li teinc unes ganes al tema del Líban... És clar que una pobra dona com jo... Heu vist l'enquesta de la CNN? es pot votar si estàs d'acord amb la guerra o no... a que no sabeu que he votat jo?

Gràcies i un petó a tots, wapos i wapes...

dijous, d’agost 03, 2006 10:23:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

hauràs dit que no... vella i tot no has perdut el seny!

dijous, d’agost 03, 2006 11:24:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

What a great site Zyrtec hubbard ohio order nexium 2007 gmc crew cab saab 9 5 estate foot mat city culinary kansas school License plate frames from the 50 s Mature hairy women anal sex Warzen am penis Download bentley jette 2002

dimecres, de març 07, 2007 12:06:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home