divendres, de maig 05, 2006

... y coleando!

No malpenseu, no; el darrer dia deia que estava viva i ara arreplego la segona part del refrany castellà: estoy viva y coleando, com un llargandaix. Resulta que els meus molt benvolguts i mai prou ben ponderats companys de la meva facultat (és Facultat o encara és Escola...?) m'han prou votada per poder assistir al claustre de la UB...

Doncs, bé, el primer deure de persones ben nades i educades és agrair la confiança als companys que m'han votada: Moltes gràcies companyes i companys!. El segon deu ser no trair aquesta confiança, oi? Doncs, ho intentaré, faré tot el que pugui per estar al nivell de la vostra confiança guapes i guapos.

No sabia potser molt bé què feia quan em presentava. Però ara ja ho sé. Tremola Rector tremola que la Trinquis ha sobreviscut, s'ha curat de l'alcoholisme i del refredat i torna... ha fet la travessa del desert i ha tornat!. Al claustre (és a dir al paranimf, entre claustre i claustre) ens trobarem. Prepara bé el discurset Senyor Rector, que serem uns quants que t'escoltarem amb paciència i atenció i, si convé, parlarem... No serem claustrals d'amen, amen.

Per això ens presentem, o no?

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

carai, Trinquis, enhorabona! però no deixis de beure, per sentir segons què sempre va bé...

dissabte, de maig 06, 2006 1:57:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Enhorabona, Esperanceta!!!

Et mereixes ser al claustre, amb aquest manera tan compromesa d'analitzar el que està passant a la universitat.
I com m'agradaria estar a una d'aquestes reunions de claustre, al paranimf, per veure l'Esperanceta en acció!! L'edifici històric tremolarà!

Una abraçada i segueix endavant amb l'admirable tasca!

diumenge, de maig 07, 2006 9:30:00 a. m.  
Blogger Esperanceta Trinquis said...

ai, estimats, de tornar a beure ni parlar-ne, el fetge me fa ja prou mal... i de cridar al claustre ja en parlarem... Veurem si l'empenta me dura fins al claustre o aquesta gent m'acabarà matant fins i tot les ganes...

diumenge, de maig 07, 2006 2:02:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Moltes felicitats i espero que encara et quedi temps per passejar al sol per la ciutat, que amb la teva edat no es bo estar molt ocupada. Recorda les recents crisis d´estress.

diumenge, de maig 07, 2006 9:57:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

OH, esperanceta.... yo que te queria tanto , hi ahoira resulta que la esperançeta colea. Milagro de la naturaleza ... es un trasvestido!!!!!!
Guarda bien tu cola no sea que en los proximos tiempos te la corten. Admirador

dimarts, de maig 09, 2006 11:03:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Enhorabona! Estic segur que lluitaràs per defensar el que creus. Però segur que ells/es també, però estic convençuda que estaràs a l'alçada del càrrec.

divendres, de maig 12, 2006 8:51:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home