diumenge, de maig 14, 2006

...i nosaltres, senyor Rector?


Diu El Periódico de Catalunya avui que Barcelona està a punt d'entrar en la primera divisió de la ciència (mundial!) amb la inauguració del PRBB...

M'irrita el símil futbolístic; la Ciència és anterior al futbol i ha tingut més importància i més èxit i més consequències positives sobre els ciutadans i ciutadanes de tot el Món que el maleït esport-negoci (no vull fer brometes sobre el que passa a Itàlia...).

M'irrita més, però, que la UB no aparegui en aquest afer. És mala voluntat dels periodistes? Jo només llegeixo coses de la UPF... Que no tenim recerca biomèdica nosaltres? i de fa més temps? que no va tot el bo i millor de la UB cap al parc científic? que el nostre restor no n'és l'antic director d'això? arquitectònicament no es poden comparar els parcs, és clar; això ja és tot un símbol... però, em pregunto, a què ve tant de Bio, bio, bio a la nostra universitat, si després ningú no ens coneix, ni ens té en compte?

Entretan el dr. Tejada rep un premi important, al qual aprofito per felicitar tota orgullosa; i viatjo pel seu web i sembla que ell no és ni al Parc Científic... És clar qe jo soc de Lletres i d'Humanitats, d'Arts i de tot això i potser no estic preparada per entendre-ho... que m'ho podeu explicar, per favor?