dijous, d’octubre 12, 2006

Ningú no se n'ha adonat?

La veritat és que ni jo mateixa... Sembla mentida! Ara fa un any que, sense encomanar-me ni a Déu ni al diable, me vaig llençar a crear aquest blog. Un anyet! Ha passat el primer aniversari i no he rebut les felicitacions que esperava, ni a casa meva es podreixen els rams de roses que ningú m'ha regalat...

Millor! Una ja comença a estar farta de commemoracions i celebracions d'aniversaris de tota mena. La feina callada i constant ha estat una de les consignes patrimonials del bon catalanet, no?

Doncs sí! Fa un any que me vaig llençar al ruedo virtual i aqui segueixo i seguiré. I tantes coses que també segueixen. La guerra desastrosa i cruel a l'Iraq; i ens diuen que hi ha hagut 645.000 víctimes civils i el mentider de Bush, que va denunciar armes de destrucció massiva inexistents (junt amb els altres dos mentidorets de Blais i Aznar) diu que no és creible. I què ens hem de creure, Senyor? I segueix la mediocritat a la nostra universitat, ofegada de burocràcies. I segueix la misèria econòmica de la recerca al nostre país. I segueixen tantes de coses...

Les eleccions semblen una cosa nova, però el tó electoral és tan baix! Uns que sembla que són els únics que estimen Catalunya o com si estimar Catalunya fos una cosa política; uns altres amb les misèries de provocacions inútils a meetings de quatre gats dels que més valdria que ni se'n parlés; uns altres que no volen que es parli de l'habitatge a Barcelona (sembla); i uns altres que diuen: nosaltres ja ho deiem...

Bé ja m'agradaria dir-vos el que jo en penso d'aquestes eleccions, però crec que no ho he de fer. No és que m'hagi tornat discreta, no, no us ho penseu pas; segueixo com sempre de cap verd. Però me vaig proposar fer un blog seriós i dialogant, eminentment universitari, homenatjant a l'oblidat Espriu, i no hauria de descarrilar...

eh que m'enteneu... o no?

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Crec que sí, que t'entenem. Ara, no t'estalviaràs que et felicitem per aquest any... encara que sigui amb retard. Feia dies que no en llegia, de blogs...

dilluns, d’octubre 16, 2006 11:39:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home