dimecres, d’octubre 04, 2006

ja teniu raó ja...

Tota la raó mundial teniu. Fa quasi un mes que no escric. Un dia havia escrit una entrada i comentava una fotografia i quan la vaig voler pujar el programa va fallar i ho vaig deixar còrrer... I tantes vegades me'n venen ganes de deixar-ho còrrer tot... Però no cauré en la depressió no, ni en allò que res no val la pena, ningú no me fa cas, etc., etc., etc...

Hem començat el curs com si no passés res, i diuen que tenim més estudiants que l'any passat. I els famosos 41 màsters oficials també deuen haver començat (o no?), malgrat que la nova ministra ha tornat ha canviar les directrius i les propostes dels graus... Resulta difícil d'entendre que comencin els postgraus sense que existeixen els graus i ni se sàpiga ben bé com seràn.

Resulta difícil d'entendre que el nostre ministeri, i tots els rectors del famós consell d'universitats (o és que no pinten res els nostres il·lustres rectors magnífics de tanta universitat?), no vulguin entrar en la reforma del batxillerat, que els propis alumnes troben massa curt, i possin a les universitats a fer un curs preuniversitari. El famós "preu" que jo vaig cursar fa tants i tants d'anys ara l'hem de tornar a impartir, i només en cinc varietats, totes les universitats espanyoles. Si no fos penòs resultaria fins i tot còmic.

Però els responsables universitaris saben el que tenen entre mans? Creieu que val la pena reflexionar sobre aquests temes? algú hi està interessat realment? O em poso a aprendre de futbol i a parlar del Raul o del Saviola?