diumenge, de novembre 06, 2005

mensuari


Aquest cap de setmana fa un mes que vaig sortir a la llum! Perdoneu que us molesti amb una cosa tan personal, però és que n'estic ben cofoia... En un mes i tretze publicacions ja he fet un munt d'amics i d'amigues. N'hi ha alguns, els quals ben tímidament van afegint els seus comentaris, però n'hi ha molts d'altres que encara no han gosat... Ja sé que soc ben poca cosa. Mireu, us adjunto el retrat que em va fer el pintor Cardona Torrandell quan era jove (jo... i ell també), per a que veieu que en soc de poqueta cosa. No sigueu tímids, doncs, i escriviu-me i critiqueu-me, si cal, i suggeriu temes nous i enfocaments nous... La nostra UB ens necessita a tots. A veure si d'aqui a un any ja som molts més...

Us hi animeu, o no?

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Esperanceta, i és que ara crec que te diré Esperanceta, després de conèixer-te per foto!
I és que m'has inspirat confiança... i esper que no m'estigui passant.

I és que tu dius que aquesta del barret eres tú quan eres jove, i aquesta imatge te la devien prendre un dia de farra (amb aquesta ampolla... per davall de la jaqueta?).
I dius que ara ja no ets jove. Però això ho dius perquè et deus comparar amb la imatge, i és que el temps ens canvia l'aparença exterior. No obstant, si ser jove és ser vital, crec que potser ara ho ets més que abans, més intensament, vull dir. Perquè si a la vitalitat se li suma perspectiva pels anys i comportament raonable, la vitalitat és més robusta, no? En fi, que m'ha agradat conèixer-te per estimar no només les teves idees en forma de pixels de colors.

Però en fi. Només volia dir-te enhorabona per aquest mes, i tan de bo altres universitats tinguéssin una senyora tan "collonuda" com tu que ajudés a analitzar per lluitar pel sistema.
I fins i tot en diumenge!

diumenge, de novembre 06, 2005 8:43:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Moltíssimes felicitats, tant pel "cumplimes" com per la iniciativa del blog, sra. Trinquis... i pel retrat. Ja sap allò de "quien tuvo, retuvo" (o alguna cosa així, no?).

dilluns, de novembre 07, 2005 9:20:00 a. m.  
Blogger Esperanceta Trinquis said...

Gràcies, moltès gràcies a totes i tos... us estimoooooo!

dilluns, de novembre 07, 2005 11:04:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home