divendres, de desembre 09, 2005

Doncs, anem bé...

És clar que no ho he descobert jo tota sola. Un bom amic, més llest i discret que no jo, m'ha fet adonar-me'n. Soc tan tonta, però, que ni tan sols estic segura que fora això el que ell volia fer.me veure... Però jo us conto el que he vist...

Mireu el recull de premsa de la UB d'avui, dia 9 de desembre, que a la nostra universitat no és pont, al menys oficialment. Diu que no hi ha noticies disponibles a la universitat, ni opinió dels professors i, en canvi, a la ressenya dels diaris no hi figura El País (però sí l'ABC, per exemple)... Doncs si consulteu l'edició d'avui d'Es País, a la plana 6 del suplement Catalunya, veureu que hi ha una noticia, i molt important, sobre la UB:

Resulta que la Sindicatura de Comptes ha descobert que al pressupost de la UB del 2003 hi ha una sobrevaloració de 15,46 milions d'euros. Hi després ho explica amb pèls i senyals.

Si això és informació... Desidia? censura? covardia?... Se m'acudeixen altres paraules encara, i no sé quina acabar agafant... Poseu-hi el que volgueu.

Ja ho sabíem que els comptes de la UB de l'equip anterior havien estat maquillats; va ser tema de la campanya electoral, d'alguns. Ho sabíem, però no en teniem les proves. Doncs, vet-ací que apareixen les proves. Algú haurà de donar explicacions, dels fets i de les seves motivacions. Amagar el cap sota l'ala mai no és bó, però en temes econòmics encara menys, ja que els comptes sempre acaben sortint i molt més en una institució pública. No es tracta de cercar culpables ni de remoure el passat, sinó de posar responsables que redressin la situació amb el cost menor possible per la UB, tan material, com moral...

I aquelles auditories anuals que s'havien fet, no les caldria fer novament cada any?... o no?

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

molt intiresno, gracies

dimecres, de febrer 24, 2010 2:43:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home